Saturday, January 5, 2013

seuraavana tampere, nästa tammerfors, next stop tampere









Terkkuja Tampereelta ja hyvää vuoden alkua kaikki! Mulla ei ollu hyvä uus vuos, vaan PARAS. Vinkkinä kello 00.00! Mulla ei oo uudesta vuodesta muutakun rakettikuvia, tai no on, mutta ei mitään julkasukelposta :D Kuitenki, muuten tämä vuosi on lähtenyt hyvin käytiin, mutta mun rakas hamsteri kuoli suoraan mun syliin... En senkään takia oo vaivautunut koneelle vaan oon yrittäny olla kavereitten kanssa mahollisimman paljon. Onneks mulla on parhaat ystävät Oon siis ottanu nää päivät ihan rennosti, sekä mun ja Roosa herkkulakko/kuntoilukausi alko ja oon saanu pidettyä itteni kurissa. Tänään mentiin Riinan kanssa Tampereelle shoppailee viimesiin alennusmyynteihin! Lähin aamulla junalla, ja Riina tuli sitten Jämsästä kyytiin. Oli tosi mukavaa, löysin tosi paljon kaikkee tarpeellista ja käytiin taas Amarillossa...:D Huomenna saatte luultavasti kuvia niistä joten malttakaas!
Tulipas taas sekava teksti ja paljon asiaa samaan pötköön. Yritän opetella kirjoittamaan, ja ajoittamaan näitä postauksia ettei pelkästään viikonloppuna tulisi peräkkäisinä päivinä, vaan pitkin viikkoa sillein tasasin välein. Enkä alottaisi enää yhtäkään postausta tyyliin näi "Sori että en oo kirjotellu tänne hetkeen.." tai "Tulipas huonoja kuvia..." yms. 

No comments :

Post a Comment